e-kurser o sånt....

Gjort lite e-kurser på datan på jobbet, kanon tycker ja att vi kan gör kurser på datorn nu :-)

Va barnvakt en stund oxå, de va skoj vi va ute o gick lite mycket trevligt både enligt mig o Nellie :-)
Hon vinka o hälsa på allt o alla :-) söt som hon är :-)

Nu när ja kom hem va min bästa redan hemma, har börjat med maten som han inte vill avslöja vad de är så de återstå att se nu när vi ska ner o äta :-)
Han är kanon duktig på att laga mat här nedan kommer ne bild på när han laga mat i fredags


Puss o hej....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har en karl som är bra i köket (oxå??).

Klart du är söt till o med äppelkinderna klär dej!



Jag behöver er adress!

Kram

2009-03-23 @ 19:46:45
Postat av: Veronica

Det var jag som skrev föregående inlägg....

/Veronica

2009-03-23 @ 19:47:50
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0