jojo/jysk

idag har varit en jättebra dag.
har träffat en av mina äldsta barndomsvänner va ju bara 6 år sen vi sågs.
de kändes kanon bra o som om vi hade massa saker och prata om o massa att ta igen nu.

Va nere i byhålan o sökte lite jobb åt henne, får vi se hur de går sen.

tog ett varv på jysk oxå o de va ju onödigt,för nu vet ja hur fattig ja kommer att bli snart när ja ska köpa ett jättefint trädgårdsset i stål de typ bara ska jag ha

lite lilla kuddar till mitt lillavardagsrum o en liten soffa till gröna rummet sen är jag nog nöjd

om ni undra varför jag nu inte skriver med stora bokstäver o punkter o dylikt så är de för att denna data ja sitter vid inte riktigt vill göra de
hoppas ni kan läsa ändå

nu väntsa de kyckling o ris

puss o hej  


Kommentarer
Postat av: johanna

Härlig header =)

2009-03-17 @ 21:17:32
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0