Turne i Linköping

nu va de länge sen ja blogga har haft massa annat för mig.

Har vart på turne till Linköping, efter mycket om o men kom vi till Linköping tog en sväng till Mjölby först :-)
Åkte efter min sambos gps som levde sitt egna lilla liv, men till slut kom vi fram o tid oxå, för de hade vi juh en att passa.

Efter vi va klara va ja grymt sugen på en flasa vin så raka vägen till systemet, den ska ja dricka upp i kväll till lite grillad mat som min B ska laga :-)
Älskar grillad mat.

Sitter hos min sara o lånar deras data, lyssnar på musik o snackar skit, kul att umgås med henne igen.
Ska se om de går att få med henne ut på lite mat o vin :-)

Puss o hej så länge.....



(Till Jonna i kommentarer: Byxorna är köpta i Ullared as billiga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0