Virvelvinden!?!

Ja jag har varit väldigt gnällig de senaste dagarna och mår inte alltid så bra längre. Försöker att inte visa så mycket utåt utan försöker va glad.

I Onsdags sparka liten till mig ordentligt så ja trodde ja skulle gå sönder på riktigt (då sitter Benny o bror min o garvar tur för dem att ja inte nita nån av dem)
så ont så ja grät som en gris när ja kom hem, efter ett långt samtal med min Emelie och två panodil så kunde ja börja gå igen.

Var as öm igår just där ja fått sparken och de känns idag med.

Igår kväll for liten runt som vanligt, och ja brukar tala om för Benny hur de går till där inne och så men de är ju inte lätt för honom o veta men ialla fall så tappade han ögonen när vi satt i soffan igår kväll, först trodde ja han fick kramp lr något men han såg verkligen hur det for omkring där inne. Oj då sa han sen ja förstår dej nu.TACK!
Som sagt ja kan va lite gnällig men när de är fart där inne så är de det.

Tycker oxå väldigt synd om Benny för han vet inte vart han ska ta vägen stakarn när ja får kramper och ont härodär.
-Tror du det är så lätt för mig sa han häromdan.
Självklart är de inte kul och se någon ha så ont.

Men ibland så måste ja säga att de är ganska mysigt oxå :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0