Yes....

...diskmedel tycker vi om, smutsen bara rinner av, de gillar vi.
Fast ja känner att jag igentligen inte har någon ordning på min städning idag, börjar lite här och lite där men bra blir de ju rent o fint och de är väl så de ska va :-)
Undrar om gubben min ser någon skillnad när han kommer hem?Har lite jobb åt honom också då han kommer bli så lycklig (not)

Tiquila lyser med sin frånvaro idag hon nämligen avskyr dammsugaren de är det absolut värsta hon vet,(vi kankse skulle ha den stå framme ofta?)så henne ser jag nog inte på ett par timmar, Flizan som vanligt går och skitar ner där ja städat humm. Det är ju inte jag som uppfostrar Flizan behöver ja säga mer????

Först ska jag ner och bytta skiva i spelaren sen tänkte ja ta hand om lite tvätt (och hamnade här en snabbis) så underbat de skulle va att få hänga ut tvätten längtar massor tills dess.

Det är många som tycker ja ska börja blogga flitigt igen, vad vill ni läsa om då?
Och NEJ det blir inga bilder på min mage som många vill se?Varför ska ni se den? Den ser tjock ut med fula ärr på.
Inget att se, men vill ni ändå se att det faktist är en bebismage så får ni väl ta er hit och kolla på den och fika lite svårare än så är det inte, så slut tjatat om min mage TACK!!

Många andra bebis frågor dyker upp ibland, fråga på tills på fredag så ska jag svara på dem då om ja kan.Lr lördag för de blir nog sent på fredag innan jag hinner hem och då har jag ingen lust att blogga.

Tack och hej så länge och puss på er.....!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0