Hemma <3

Är nu utskriven från sjukan och mår bra, hoppas ja kommer fortsätta må bra oxå!!
Jag vet inte diktigt än om de kommer att operera bort hela galla på mig efter förlossninmgen lr om de kommer att ta bort stenarna jag har, får ja välja själv vill jag bli opererad så fort så möjligt.
Just nu ska jag bara ta de lungt tänka på vad jag äter och springa upp på lite prover och så.
Känns ju lite skönt att de håller koll på mina värden osv.


Gjorde en sista ctg(lr vad det heter) kurva på förlossningen inna jag åkte hem, bebisen mår bara bra och idag höll sej liten lugn så vi kunde få en fin kurva utan massa bus och stå hej....!!!
Nellie(som ja är faster till) har så rätt när hon säger att faster bär en "busbebis" hon kan inte ha mer rätt än så :-)
Ja måste tilägga att bebisen är envis oxå men de har den från sin far!!!





Kommentarer
Postat av: Sarah Forså

Du är så otroligt duktig och är så stolt att jag har en sån söt och duktig kusin som dig.

Hoppas att allt kommer att gå bra och att du snart mår bättre.

synd att jag inte hade körkort, då hade jag kommit och hälsat på dig.

ta hand om dig söta kusin.

tusen pussar och kramar <3

2010-06-10 @ 06:41:09
URL: http://UngaMorsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0