midsommar helgen!!

Helgen är över och vardagen är tillbax, för mig som är ledig spelar det ju ingen roll men ändå.
Fredagen började bra :-) Men slutade mindre bra (Fan) vi började med sill lunch hos min mamma som fyldde då :-) Got och trevligt tills ja fick värmekrupp lr nåt vet inte riktigt och som sen slutade i gallsmärtor som inte var av denna värd, värsta smärtaorna, låg inne på förlossningen hela efter middagen och kvällen så de blev ingen mer midsommar med det sen inte.
Lördagen var jag jätteseg kankse av all medicin ja fick dagen innan och gallanfallet på natten?!?!
Söndagen var vi i stan en liten stund sen vart jag jätte trött!!!
Det var ju vår roliga midsommar :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch din stackare! =(

2010-06-28 @ 11:34:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Men lilla gumman, du åt väl inte sill???

Det är ju i så fall inte alls så bra om man har

gallbesvär........... =)

2010-06-28 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0