tisdag? onsdag?

eller vad det är för dag idag???

Nyvaken ja jo Tack första natten gick bra o nu är vi tillbaks till vardagen som alla andra människor efter 15 månader!!
Allt har gått svin bra men de är ju denna natt som kommer som blir de roliga o se hur den går för ja brukar ju ha delad sov tur o de blir ju inget med det!!!

Snart ner o hämta min plutt på bästa dagiset.
Men först ska jag dricka min frukost osv.
Just det apropå dricka frukost de går än så länge rätt bra med min kickstart med allevo. Riktigt duktig är ja o bra resultat blir de oxå :-)
I morgon hoppas ja på att slå ett delmål:-)

Ofta känner ja suget på något som tex på jobbet i natt vart ja dö sugen på senap för att ja kände doften av de o hur lustigt är inte de för ja HATAR senap???Men doften av nybakade bullar då??Men ja va ju inte hungrig utan kunde tagit en för att ja vart sugen.

Nae nu ringer klockan dags att gå upp :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0