resan till mitt mål!!

TACK SNÄLLA KUSIN för alla råd o peppning i mitt nya jag.
De finns en startvikt o mått men just vikten har ja denna gång inte valt att lägga ut!?!(lr ska ja) för första gången ja vägde mej gjorde ja de med kläder på mitt på dan. O de är morgonvikten naken som gäller!!
Måtten stämmer väl sisådär då oxå va?

Ett råd ja fick gå ut o gå när jag känner abstinensen de funkar faktist ja gjorde de en annan gång o de gick bra!:-)Så de blir nog så fler gånger om möjligheten finns!

De finns ett mål men bara ett ja har inga smådel mål till mitt stora mål lr jo ett har jag.men de avslöjar jag inte här just nu!
Men de stora målet är att väga 72-75kg.o de är en lång resan dit har ingen tid satt, utan ja går ner på i min takt o har inte brottom.




Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; detsamma!

2011-07-20 @ 21:14:34
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ärligt! Delmålen är viktiga för att man skaorka fortsätta!! Mycket bra att du låter det ta den tid det tar! Det är sundast, nyttigast och håller bäst i längden har jag hört!

Klart du inte måste avslöja dina siffror, bara jag får veta... ;) Nej vars bara skojar. Du gör som du vill men jag är fortfarande nyfiken. Vi har ungefär samma mål du o jag. Jag vill åtminstone ner till 75, men jag är kortare än dej oxå. Bara 169 cm. Borde väl gå ner lite till men jag bestämmer mej när jag väl är där. Har ca 6-7 kilo till 75, men nästa delmål är att få bort den fula 8:an som första sifra! För tillfället verkar det gå trögt, men skam den som ger sig!

Kram igen!

2011-07-21 @ 11:33:14
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0