Diabetes är bajs

Ibland vill mamma hjärtat bara brista, ja önska ja kunde byta med min stora son.
Nu får de fan va bra.
Lillebarn❤️
Idag säger han
Mamma jag vill inte ha diabetes mer nu, kan du inte säga de till dom.

Vem/vilka han menar vet ja ej men fan den satte sej, älskade barn ja skulle göra vad som om ja bara visst hur ja skulle få bort skiten ur din kropp.
Värsta jävla sjukdomen som finns.
O fan asså!!!!

Nae swishar över lite pengar till barndiabetesfonden.

Piss skit fan bajs.

Hoppas läkaren har rätt, vill så gärna hon ska ha de i de hon sa i mars.
Att om 20 år tror hon på ett botemedel, ja önskar inget annat.

Kom igen nu alla swisha lr smsa en summa så vår son o många andra små barn kan få ett liv utan diabetes.





Kommentarer
Postat av: Bambi

åååh men självklart. Jag ger vad jag kan lite då och då. Ofta är det inte mycket - men många bäckar små brukar jag tänka.

Svar: Jo men så är det, många bäckar små
Becca

2016-04-29 @ 23:10:03
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0