😄


Saker som gör mig glad.

* Mina barn underbara sÄ ljuveler som ja Àlskar till mÄnen och tillbax flera gÄnger om, att fÄ vakna upp o gosa med dem prata om vad som hÀnder idag, lyssna pÄ deras spÀnnande berÀttelser om hur deras dag varit, som smÄ stunder nÀr de Àr dag att vara ner och allt annat dÀremellan.

*Min man kÀrleks förklara ja i ett inlÀgg i lördags men han Àr bÀst sÄ Àr det.

* Blommor, de Àr sÄ kul med blommor och fint.
SĂ„, plantera o studera😜🌾

*Inredning Ă€r kul oxĂ„ nu hĂ„ller ja pĂ„ med ett litet projekt som ja kommer avslöja nĂ€r de Ă€r fĂ€rdigt sen😄 Ă€lskar att fixa i barnens rum.

*Min lillebror, ja Àr inget/ingen utan honom.
Vi pratar o berÀttar om allt o inget.

* Shopping, nÀstan all shopping, inredning i all Àra men klÀder till barnen, ingredienser till ett nytt recept.





Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

hÀrligt att du har sÄ mÄnga underbara mÀnniskor runt dig!

Svar: Ja😃🌾
Becca

2016-04-11 @ 22:34:32
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0