Lördag

Idag har Lewi och jag hälsat på mormor och morfar.
Önskat godjul (fast de gör ja ju på julafton också)
Ja önskar inget annat än att de va här nu.

Sedan levererade vi lite jultidningar och har myst, man får nypa sig i armen ibland, älskade ungar vad vore jag(vi) utan er.

Jason har fixat frilla två gånger på fm, kommer då o då och ber mig fixa till frisyren😍
Sen har han spanat in syrrans julklappar🙈😂😍
Tur inte doppare dan är långt bort så de kan få sina klappar😊

Nicci går o gör hyss o sen ser oskyldig ut, kan hon skylla på någon annan så gör hon gärna det, haha. Tok Fia. Hon är för underbar.

Vi har precis tänt grillen, till de blir de lite potatis och annat gott.
Lewi fick bestämma mat och när de gäller grillat så säger INTE vi nej.
Trevlig kväll på er alla. Puss




Kommentarer
Postat av: Tove

Har veckans blogg på min blogg, vore kul om du ville delta.
Ha en fin dag, kram!

Svar: Kikar🌸 kram
beccalundin.blogg.se

2016-12-18 @ 09:56:24
URL: http://nouw.se/arvidssontove

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0