Måndag.

Det kliar i fingrarna på mig, jag vill börja måla/renovera men behöver hjälp med för arbeten innan. Tyvärr kan jag inte slipa möblerna själv då ja får karpalunnelsyndrom.
Det börja med min andra graviditet då kom de, försvann efter förlossningen men kom tillbaka i tredje graviditeten och nu får ja de vid väldiga överansträngningar typ slipa.
Jättetråkigt.

Jag har en sekretär två kabeltrummor och lite mera att styra med😄👏

Jag måste ringa skolan också, ja inbillar mig att ja ska hinna jobba 100% och läsa lite ämnen på distans samtidigt som jag är trebarnsmamma.
De vore bra om ja hann de läsa upp samhällen och lägga till engelska B, (de hette så på min tid i skolan, idag tror jag det heter engelska 6?! Rätt mig gärna om jag har fel. ) så slipper ja de i framtiden o bara kan koncentrera mig på högskolan om de blir så.

Nae nu förbereda middagen, torsk står på menyn.



Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad är det för syndrom? Berätta mer, jag blev nyfiken

Svar: Jag skrev ett litet inlägg om karpalunnelsyndrom😊😉
beccalundin.blogg.se

2016-07-25 @ 16:33:32
URL: http://livetgenom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0