Måndag

Måndagen lider mot sitt slut.
Vabbat idag, en extra dag hemma för vår lilla tös då denna förkyldning satte sej ordentligt på henne.
Grabbarna har varit i skolan och på dagis.
Tjabo va överlycklig som kunde cykla till skolan idag.

Mycket mer än så blev de inte, hade tänkt baka lite men råka somna o sova middag med Fialotta så blev inge bakning idag inte.

Får se om ja hinner de nån annan kväll i veckan.

Misslyckades med efit:en i lördags, aja bättre går de nästa gång, tillomed kanske på lördag?!
Kanske får blir min lördags grej?!😊

Sov gott allihop.



Kommentarer
Postat av: Heléna

God natt och sov så gott och jag hoppas din tös mår bättre imorgon <3
Kramar <3

Svar: Kram💗
beccalundin.blogg.se

2016-10-03 @ 23:38:35
URL: http://helna.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag vill också ta ett foto i timmen snart, men det får bli på en helgdag tror jag bestämt ^^

Svar: Ja man har lite mer tid på helgen lr?!😜
beccalundin.blogg.se

2016-10-04 @ 07:05:35
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0