Bota diabetes

Just de bota skiten någon gång.
Ofta får man frågan har ni ingen avlastning?
O nej vi har ingen Diabetessköterska eller läkare som bor här 24/7 för de är vad skit sjukdomen kräver ett jävla heltidsjobb med övertid som heter duga.
Och andra sidan vill jag vara med mitt barn 24/7 men inte sjukdomen som för fyra är sen flytta in i hans kropp och vägrar flytta därifrån.
Tänk om man bara för 24 timmar kunde lägga diabetesen åt sidan.

05:45 nu på morgon väkte en cgm oss en liten teknikpryl som mäter blodsockret och larmar vid för höga och låga värden.
Utan den för de händer att den lägger av,då går vi upp varannan timme o kolla sockret.

Ni är starka
Ni gör ett fantastiskt jobb
Så låter de också, ja de är möjligt men vår lillegosse är grym, han är stark han är fantastisk.
Våran vardagshjälte, älskade unge.
Han har nu levt med d1 i fyra år och börjar undra om inte läkarna kan ta bort diabetesen nu för nu är det inget roligt längre, de skär i hela mig, om ja kunde ta över så hade jag gjort de.

Må gott vänner och trevlig lördag💕



Kommentarer
Postat av: Heléna

Så jobbigt det låter :( Det är verkligen hemskt att se sina barn lida och ha olika sjukdomar! Så många gånger har jag önskat att det gick att lyfta bort det onda från barnen och ge det till mig istället - jag är vuxen och kan hantera det och förstår det bättre! Många styrkekramar till dig och supergossen som kämpar på med sin d1 <3

Svar: Tack söta rara Helena kram💕
beccalundin.blogg.se

2016-09-03 @ 10:09:28
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0